2020. február 12., szerda

Rossz álom - már megint -, ráadásul kettő

Nem elszomorító, hanem fölzaklató. Éjjel 1-től most valami mást kell csinálnom, mint visszafeküdni az ágyba. Hogy elmúljon az álom-adta iszony.

Temetés volt egy sáros, teknőszerű völgybeli temetőben. A.Gáboré. Sokan voltunk és persze fájt mindenkinek. Én mégis előhozakodtam a végén, a részvétnyilvánítás után Labkával... A megtébolyodott és már elhunyt papájánál. A hetyke kis első felesége oldalán volt... Itt ébredtem föl. 
Előtte egy másik borzongató is volt:
Egy észak-magyarországi gettó-szerű vidéken éltünk kis zsákfaluban. Minden nap a borzalomban. Nem látta senki a tiszta lelkünket és hidegen, aljasul, drogos emberek bántottak bennünket.

...........most próbáljak visszaaludni.............😭😭😭😭😭

DÉL:
Lehetetlen, tehetetlen vagyok. Csak enni tudok, meg böngészni.
Szegény muskátlik!
Meghívni, telefonon kezdeményezni sem vagyok képes. Mit is mondhatnék?! Nyomjak le másokat a keserűségemmel?
Hiányzik a családom... Bezárultak a kapuk.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
A biztosítási pénzen már 3 hónapja agyalok. Azóta már valamennyit kamatozott volna. 
Hosszan kiszámoltam euróban átváltva, kisakkoztam a címleteket. Viszont annyira nem romlik a forint, hogy jobban megérje abban tartani. Vagy jönni fog a menekülő opció? Bennragad a forint az otp-ben?
.............
Szerencsétlen dobozok is még várnak... Kacatok a szemétbe vágynak. Bevégezték a küldetéseiket.
.................
Függönyvadászatra is mehetnék. Sőt, arra a kevésre újonnan is vehetnék nekem tetszőt. Akciós az ajtó-függönypálca a jysk-ben...
.............
Rendezetlenek az albumok. Digitális fotóinkat is gyárthatnám...a fotófalhoz, Labka fotóalbumaiba... 
Ha tudnám, hogy mit tehetnék a jövőjéért, arra is indulhatnék.
..................
Most mégis ágyba vágyom, pedig jó lelkiismerettel az sem üdvözítő.
.................
Fél nap eltelt a semmivel.
...................
A sz@r gyerekkor után fiatalasszonyként határtalan örömmel buzogott föl bennem, hogy íme, lám-lám! csak érdemesnek találtattam a gyönyörű életre!!! Helyes férjem, okos-ügyes gyerekeim, szép hivatásom lett! Az anyagi trutymók csak érintőlegesek voltak - így visszanézve... És tessék: visszaért a kör... Érdemtelen, porbahullott sorsomban vegetálok.
Tiszta újdonság - TV-t akarok nézni. Onnan remélek visszataláló ösvényt az életbe... S ezzel egész biztosan nem vagyok egyedül!
16:24 - fáradt vagyok, de legalább pediküröztem, zuhanyoztam, ápoltam kicsit a testemet (ide kenőcs, oda kenőcs, ide cseppek, oda cseppek), egy kis adagot teregettem és egy nevenincs kaját összedobtam. (tárkonyos2hagymás főtt kr, fagyis cshús)
......................
Pihennem kell, hogy legyen erőm TERVEKKEL💪😂😌😕🍎 nekiindulni a holnapnak...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése