2020. február 21., péntek

Egyetlen unokám

Az agyament új törvény szerint nem az óvodapedagógus és a szülő választhat még egy év óvoda ill. iskolakezdés között a 6. évét betöltött gyerek számára...😠😭
A központi újgárdától visszaérkezett paksamétákhoz csatolták az ukázt: pedagógiai szakszolgálat vizsgálati eredmény is kell. Tegnap az adott időpontra elmentek. Adél adott vért, hogy kaphasson egy nap plusz szabadságot... Nagyon jól telt az ezt megelőző este is (itt aludtak) és a vizsgálat utáni együttlét is. 
Egyik játékunk...: Fronthelyzeti akciókat kellett változatosan jelentenem és mentek az önvédelmi lövések, rakéták, ágyúgolyók... Dícséretet kaptam, amiért jól tudósítottam a vészhelyzetet... Ellenség elhárítva, visszavonulásra kényszerítettük őket...

Új irányból nyúl bele életünkbe a kapzsi, embertelen politika.
Nekem ezek már nagyon megrázó fordulatok!

***********
Ma Farsangoltunk. A másik mamával mentünk gardírozni a kis csillagunkat. 
Rendben zajlott minden, nem történt fergeteges élmény..., a "koncert" végére a gyerekek jól elkopogattak a műsoradók elöl. 
Az iskolai tornateremben rohangászással telt a játékidejük, közben szólt a zene, nem lehetett egymás szavát érteni. Lányok hercegnősködtek, kicsik bóklásztak, nagyfiúknak lövöldözés, fogócska, birkózás. Belemerült, kicsit megizzadt, de rengeteg innivalót kínáltak a büfében - csak a gyerekek nem mentek maguktól oda...
Ennyi erővel a mikrofonnal kicsit jópofa instrukciókkal is színesíthették volna az ünnepséget...Sapinak ezzel a két óvónénivel meg is lett a 8. személy. Ha marad, akkor újabb kettővel gyarapodik a repertoár...

Jól indult a napunk: kifogtuk a kettős frontot. Nászasszonyom majdnem nem is tudott jönni. Én is kezdtem reszketni. Vércukorszintmérőt kell beszereznem "mosább" tényleg. 
************
Sajnos felületes voltam a cscombsütésben... Nem pácoltam be előző nap és így ízetlen maradt. Nnna, majd fogyasztáskor tetszőlegesre alakíthatom...
*************



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése