2020. február 6., csütörtök

Egy kis tyúklépés

Húúú, már nagyon a körmömre égett az erkélyes szoba!
Ma kiviggyant a nap vagy a tegnapi 6 banánosdoboz-szerzemény - motivált a selejtezésre... Nnna, nem vittem túlzásba, nem jutottam a végére, de sok időmet vitte, az emlékeimet is.
Két jókora szatyorral-dobozzal (Jysk-es) vittem le "szemetet". Mostanra érett meg a helyzet, hogy szívfájdalom nélkül búcsút intettem a SOK évi gyűjteménynek:

  • farsangi, évzárói műsorok
  • továbbképzési anyagok
  • részletes vázlatok, dramatizálások, koreográfiák
  • mesés játékkatalógusok
  • idejétmúlt könyvek (2)
Most várom, hogy a por "leüljön" és uccu, azt is likvidálom.😏😊😍
Vásárlást hajnalra teszem át, így  Sapi nadrágjaira is jut idő. Jutni kell!!!
(Jaj, most meg megéheztem...😕😕😓😒)
************

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése