2017. november 11., szombat

Agyrendeződés




Tegnap sikerült fél órát csakis Isten jelenlétében lenni.


Két találkozóra kaptam meghívást. 
Ma és három nap múlva el kell mennem, mert 
a Hívás ébresztette föl bennem az életet.

.........................................................

Ma reggel egy hátborzongató álom ébresztett föl:
Redina játszotta a gyerekekkel a "Kútba estem" c. játékot. Ködös, nyirkos, félhomályos környezetben. Csodálkoztam, hogy ő? gyerekekkel? játszik?
Aztán közelebb hívott és elszörnyedtem: a valóságos, kb 1m átmérőjű, agyagos falú, 15-20 méter mély vájatba ugratta őket, s körömmel kapaszkodva kellett nekik kimászni...😮
.........................
Tegnap találkoztam Pirussal meg a dédunokájával - zabálnivaló jó fejek!!! 
Négy hónapja a 87 éves anyja is nála lakik. 😰 (Így mondta: b.szki! mindenre éber!😳)
Megnyugtatott nagyon a fűtetlen, áramtalan, tűzhelytelen körülmények hallatán: "Nem baj! Nem baj!"😩😏😊
.............................
Pranni is azt mondta, amint autóval Labka háza előtt elmentünk:"Nem baj. Majd minden a helyére kerül."
............................
Három percet beszéltünk messengeren Adéllal. 
Mostmár ő is körülményes, lassú és kicsinyes.😭😭😭
.................................
Nagy hűhó volt ez az élet a nagy SEMMIÉRT!!!
...............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése