2017. november 29., szerda

Váratlan bejelentkezés 11 órakor

Pulóverekért, teniszütőkért jött, egy órahosszáig molyolt...


Felmálházás közben mondta a vészjósló, fenyegető, "szegény, jóságos, kirekesztett, elhagyott, elüldözött" szövegét:
- Ha már holnap lenne az esküvőm meg lakodalmam, már abba nem hívnálak benneteket!
Mivel sehogy sem reagáltam rá, hát űberelni akarta:
-Ha segítséget kérsz én nem fogok ráérni...
Erre sem reagáltam, de már el kellett onnan jönnöm, mert kezdett fájni a fejem és egyre gyengébbnek éreztem magamat. Még ezt sziszegte rezignáltan:
- Kőszívű!
A sült halat, 1 pár csabait és sajtot, kenyeret elfogadta, elvitte. 
Amíg lent voltam, nyitva felejtve hagytam a fagyasztó ajtaját...teljesen...

Most le kell feküdnöm... Bekapcsolom a TV-t, hátha tudok rajta egyet aludni... 😭
(12:47)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése