2017. november 9., csütörtök

Tök

Ha már ilyen divatja van a töknek...

Tökölök vagy tökéletesedek vagy tökkelütött lettem.
Nem haladok a terv szerint.😥
Megrekedtnek érzem magam, miközben zajlik a rendeződés.
Nem látványosan, hanem agyban.

Kizökkentő örömök, szükségletek, fennakadások, felmerülések:
  • mivel tengernyi víz elfolyt már a klotyón, szigorítottam: elzártam a tartályba jövő csapot (így aztán NAGYOBB események előtt székre állok, megnyitom - majd ismét el és le) Mester még nem jöhet, mert vannak fontosabbak
  • a TV csak nem jó. Új távirányítót is vettem (Media M), amibe persze nem azok az elemek kellenek, amit a minap vettem (a régibe). HOLNAP ISMÉT KIHÍVOM A SZOLGÁLTATÓM SZERELŐJÉT!!! (Lehet, hogy nem az ő hibájuk, de lehet, hogy igen. Ma már megint beleállt a fejembe a fájás. Lalus újfent nem ér rá. Nem leszek vele a régi. Megtört bennem az a kicsi bizalom is iránta. Toporzékolni tudnék, pedig lehet, h tényleg ilyen elfoglalt. 
  • az ülőgarnitúra esztétikumához szükséges lefűrészelés sem megy a szomszéd faüzemben. Holnap akárhogy is: az ajánlott asztaloshoz elviszem a 6 terjedelmes részt.)
  • posta - ajánlott levél: Nyugdíjas klub postai válaszlevélben kéri a nyilatkozatot, hogy megszüntetem a tagságomat. (Mókus őrs)
  • fodrászat
  • mozi az Unokámmal - Isztambul macskái
  • abált szalonna, kacsazsírolvasztás, sült vhagyma, mosogatás
  • balesett miatt a járműről mindenkit leszállítottak, szöttyögő esőben útvonal újratervezése
  • remélem elkopik ez a lelassultságom!!!
  • Húgom több, mint egy hete beteg. Ct is megvolt, minden tüzetes kivizsgálás. Semmi elváltozás. Ennek ellenére már lázas is. (Ezt már sírva mondta.) (Még szerencse, hogy van barátnője.) Ezért nem okoskodtam ismét. Viszont megmondta a férje... Két hét múlva repülnek az erre a negyedévre eső 3 hetes egzotikus üdülésükre... Beindult a pszichoszomatika. 😐Szőnyeg alá söprögetett szorongások... De azért nem tudtam heherészni, mint ahogy ő szokott a bajok hallatán. Be is gurult volna... Pedig megérezhette volna, hogy milyen érzés a másiktól a röhörészést kapni.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése