2017. november 5., vasárnap

Vasárnap

Ilyen fémpadon beszélgettünk félóráig.

A tegnapi terv nem valósult meg - a vasárnap Vasárnap lett.💗
Éjszaka többször ébren voltam, végül 5-kor keltem.
Bezsákolt régi padlószőnyegeket konténerekbe hordtam - nem kis szívdobogással. Elég súlyosak voltak. 
Az ajtó előtti szőnyeg egy új sort is érdemel: állati szutyerák volt. Egy óriási fához csapkodva 10 percen keresztül, hajnali 6-kor kb kitisztult nagyjából. Aztán kád, Caola-szappan, körömkefe, forró zuhany, száradás - újjászületés. 
Bejárati ajtó és környéke - főbb vonalakban pormentesítve.
Új nappali nagy szeretettel feltörülve, lefotózva.
Éhségem dübörgött - szokásos tojás...

Rizottó: csibemáj, rizs, lecsó, mexikói + zöldborsó.
Csomag Labkának: e fenti + teacsomag, cukor, citrom, csoki, sapkái

Vonszolódva telt a délelőtt, nehéz minden tagom (gondolatom).
13:00 körül már inkább megint kávé - ekkor láttam, hogy a pályán focizik. Jaj, csak konfliktusunk ne legyen!
Mire összecuccoltam, már nem volt itt. Felkerekedtem és vilivel a megállóba utaztam. Orsi átadta az üzenetemet, hamarosan jött az egyetlen, jobbsorsra érdemes fiam...

Várja az autót, amivel 50km-ről vaskályhát hoznak a fűtéshez...
Szokásos viták. (tisztálkodás, logikus gondolkodás, következtetés, nősülés...)
Végül begerjedt, mert meg akar bennünket, bűnösöket menteni a pokoltól...
Remélem minden hitgyüli-vezető-tanító megtapasztalja, megáll és igyekszik jóvá tenni a tévtanításaik következményeit. Efajta "munkálkodásaik" nem lehetnek áldásosak... 9X-es rádöbbenéssel keserű szembesülések várnak rájuk...
Jövő vasárnap odaviszem a kaját, az alkalmuk helyszínéhez. Ott várom a fiamat. Addig még pontosítani fogok. Megnézem a gyülekezeti embereket (autókat - merthogy azt is vastagon leszólja a "rendíthetetlen" tanításuk). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése