2017. november 4., szombat

Szép ősz


Tegnap Unokámtól hazaérve a fűtéscsöveket lefestettem, h a mai szekrénybepakolást ne a szutyerákok mellé rakjuk.
Nem tötymörögtem, hanem hamar lefeküdtem, így reggel 3-kor ébredtem. Volt pár hajnali tennivaló: festős fóliákat össze, előteret fölmosni, mosogatni, pénzt váltani (tegnap elfelejtettem), újraszámolni a padlósboltot, ...apróságok.  

A padlóssal bezárólag ma lezárul egy nagy szakasz. 
Reméltem, hogy délre minden a helyén lesz...
Sajnos a fia nem tudott jönni, így a bútorok visszarakása még kérdéses. 😕😭

Vagyis: Mára is jutott a "nem-úgy-sült-el-történetekből"... 
Kevesebb lett a lépésalátét-karton. Nem ua m2-re számolta és számlázta az eladó. Én meg csak a kódszámot figyeltem, hogy ua az a fajta legyen, mint a többi szobákban. Eszem ágába se ugrott, hogy ilyenben tévedhet...
A burkolat-elválasztó alumíniumok mindkét ajtónál további ajtóhossz levágásokért kiáltanak. Vagy a gányosabb kinézet engedi a ki-becsukást.
Bár a küszöbök felújíthatók..., az új padló esetleg akadályozza ezt a munkát.😬

Küszöb felújítását hipp-hopp vállalja a padlósom. Árban kedvezőbb, mint a küszöb-borítás.

Meg ILYEN IS VAN!!!

Agyilag fárasztó már. Hogy korrigálgatni kell. Megoldásokat, időpontokat, tennivalókat. Meg újabban fölmerülő föladatokat megoldani.

HOLNAP AJTÓCSISZOLÁSOK!!!

Nem tudom, hogy képzelődöm-e. Labka dajnározását hallottam... Megint jár erre diót gyűjteni? Kibolya mondta, hogy vallási énekeket szokott énekelni. El tudom képzelni...😭Megbotránkoztatja az embereket, kiröhögik, megvetik. Nincs eszénél... CSAK imádkozni tudok érte, nincs más segítség!!!
Legyöngített mára ez az élet.
Fölborult a bioritmusom, de inkább lefekszem, mint kávézzak és molyoljak estig. (Most 16:00)
Hajnalban, csendben lemosásokat, feltörlést végzek, amit lehet áthordok a "nappaliba". Aztán csiszolás, alapozás.
Rendeződnöm kell.



Küszöb-ügyben még böngésztem és EZT TALÁLTAM.
Jól esett elolvasgatni, megkönnyebbültem.
Majd egyszer megfejtem, hogy miért éltető, ha bármi témában is sorstársakról tud az ember.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése