2017. november 7., kedd

Kábelek


Jött a villszer is. Koax-kábellel. Még jó, hogy nem hagytam a cserét! Persze 9 helyett 11-kor ért ide. A csengő nincs lecserélve, "kiiktató-gomb" sincs és a falra sem szerelte föl az internet-bejövetes cuccokat.😥😧😶

Telekom - hibajelentés- gyors javítás - KEDVEM SZOTTYANT TV-t nézni! 😌

Sajnos délután nem ment könnyen. Illetve egyáltalán nem. Vagy csupa kék volt minden - hang nélkül, vagy semmi.
Az "ethernet nem csatlakozik" - ezt írta ki, aminek örültem, h végre valami...
Porszívóztam, fújtam, más helyekre dugtam.
Próbálja meg újra. Nagy sokára jöttem rá, hogy a boxra irányítsam a távirányítót...😌
Most mennek a mesék...😛, legyen edzésben ez kis ősrégi készülék!
Feltörlök. A porszívózás nem tökéletes... Vagy minden mozdulatomra elindul a porfelhő?! könnyen lehet.

De a kábelek nem így kígyóznak ám, ahogy a fenti képen!😖Megvan rájuk a haditerv! 😎

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése