2017. november 18., szombat

Fészekrakás


Éppen egy hónappal ezelőtt szedtem szét, így nézett ki.
Ma pedig kezdek visszapakolászni, s feledve a cipekedés miatti szorongást,
SZERETET ébredt föl bennem iránta. 😊

  • Szekrénysor: igenis mindegyik rész szétcsavarozható 3 felé. Mivel a polcai kiszedhetők, még könnyebb hozni-vinni. A kevés kopottság felújítható (lenne). A könyvespolcok nem hiábavaló üresek lesznek, mert bár rengeteg fölösleges könyvet likvidáltam - A "SZAKMAI" kincsek áttekinthetők lesznek itt. Méltatlan hely nagyon! a bedobozolás és az életem óriási része - főleg amíg magam és más számára érték... 💓
  • Hajnali 3-kor ébredtem/keltem és a "piaci kirándulás" egyre lényegtelenebbé vált.😖
  • Festékes vödrök hosszú csutakolás után sem lettek makulátlanok, úgyhogy más praktikus terv érlelődik...😏





stb

  • A tegnap megkezdett ülőgarnitúra szerelés végére értem.Persze, hogy kellett volna abból a fatipliből 1db, amit kis felületességgel az asztalosnál hagytam... Ha visszatelefonálok neki kb kiröhög. Ha vásárolok, akkor csak nagytételben 40 db-t fele annyiért lehet, mint amennyiért fűrészelt a mester. Jó lett az elképzelés, de igen friss a fűrészelt felület. EZT TALÁLTAM. És ez sokmindenre kellene a lakásban.
  • Az egyik matracbetét pedig hosszú tűért kiált... Leszakadtak a gombok, amin Labka ült évekig, a kitömése deformálódott is...
  • Az ülésrács 6 db 100-as szöggel, a gurtnirács kisebbekkel lett "javítva" Ezeken a dolgokon elgondolkodva befékez mindenem... Megfájdul a fejem és vége annak a kicsi ambíciómnak is. Pláne, hogy se ülésre, se alvásra nem jó a monstrum. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése