2017. november 17., péntek

Lendület nélkül




fotó helye

  • Tegnapelőtt lezajlott a tárgyalás. A bírói döntés: teljes gondnokság alá helyezés. (Később, fellebezés után vissza a részlegesbe. - Így 1,5 év után azt érzem: jól van ez így...) Az igazságügyi orvosszakértő jelenléte megnyugtatott. Legszívesebben letérdeltem volna elé azt kérve, hogy vegye gondozásába, győzze meg, vigye a gyógyulás, az életfogytig tartó rendezés útjára...😭 Labka a buszig sziszegte, hogy "A názáreti Jézus Krisztus nevében megparancsolom, gonosz lélek, hogy takarodj az anyámból!"... Tudom, nagyon helytelen a megvetés, de Csak gyűlölettel tudok a hitgyülire gondolni.😭 És azokra is, akik istenkeresésében lerázták, mellőzték, söröztek a stadionépítési-projektért... Lecsúszott, kettétört...
  • megnyugtatott, hogy tudtam jó SMS-t írni neki másnap reggel..., de nem érti...
  • ma "kirándultam" egy kultúrházi vásárba. Jólesett, csak nyugdíjasok voltak. Posta is volt a közelben, meg levegő. Meg gyönyörű gyerekbiblia a postán. Tudnia kell az unokámnak már pici korában, hogy VELÜNK AZ ISTEN! Mert felnőtt megtérőként már oda a család...
  • visszaszánkóztam a hűtőt (ezer figyelmemmel a sólámpa mégis sérült) meg az íróasztalt. hülyeség volt a kamrát megszüntetni - most a lakás központjában lehet csak a hűtő.
  • tegnap hirtelen jó újratervezésként meglátogattam Adélt és az Unokámat. Drága, édes, arany kincsemmel mindentsöprően tudtuk megszorítani egymást! 💕
  • tegnap jó bútorkellékes boltot találtam - csavarok, fogantyúk, vízledobó, szekrény nyitópánt (vagymi), MINDEN  beszerezhető majd.
  • és még tegnap végre sikerült a skandináv tipusú cucc lefűrészelése. nem volt más választásom (itt sem), mert villámkonzultációban azt mondta az asztalos: "nem vállalom" (mármint új karfák legyártását) Nnna, én sokezerért nem veszem nyakamba a várost! Lejárt az idő fölötte (is), oszt ennyi. Viszont ma találtam megint jó SEGÍTSÉGET! 
  • Holnap kimegyek az óriás bolhapiacra. Kismillió dolog vár rám itthon, de meg van velük beszélve 😉, menjek csak nyugodtam, megvárnak.😊
  • még a "bunkeremben" alszom - rövid ágy, dobozokkal kiegészítve; már ágynemű nélkül is; hálát adva a Jóistennek, hogy BÉKÉT adott nekem! 💗

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése