2020. április 7., kedd

Bajlódások, fékek

kedd:
Folytatódott a nihil...

Telefonálások. Újabb infók a pénzküldésről. Amikor a számlán "látják", akkor megigénylik a pénzt a postától, az nemtommicsinál és nemtommikor átveszik és nemtommikor kézbesítik a címzettnek. De csak csütörtöki napon. Holnapután. (Pár napja azt mondta G.E., hogy 1 hét...) A múlt hétfői utalás tehát kb a 11. napon lesz Labkánál. Ekkor remélhetőleg a mbérből is valami... Az utána utalt múlt hét pénteki + a vasárnap Húgom általi a köv. csüt. 
Megint kalkuláltam, táblázatot szerkesztettem a pénzmozgások áttekinthetősége érdekében. Fáááááááááááájt, hogy nem ment a segítség időben.

Cino-val üzeneteket váltottunk. Ma fogat húzatott, előtte mhelyi interjún járt. Röviden a helyzetét is ismertette. Sok szépet írtam, kívántam neki.

Az állam sok szoc.intézményt (kastélyt) átad az egyháznak... ingyen.

Unokámnak "Húsvéti Nyuszis"-csomagot készítettem elő, Adél vmely napon eljön érte.

Most sül a 100.kenyerem a 66. variációval. A legutóbbit nagyrészt főleg teába ázottan ettem... Most krumplis lesz. Semmit nem emelt rajta a kovász. Betettem sülni. Zsákbamacska a történet...

Barátnőm nagyon földobott hangulatban van. Ismét csupa móka és kacagás az élet. Van "fertőtlenítő" bőven. Olyan aztabetyármindenithűdejókismenyelesz!!! Plussz a fia hónapokig ott tartaná őt is. Az unokájának nagyon hiányzik már, a papa jól elvan a sorozataival. Lányának tolódik az államvizsga - nyilván a 40. szülinapjával együtt ünnepelheti. Posztolta, hogy igen, a családja szerint ő egy Donna. Nnna!

A nap végére (19:00) ismét a nagy semmit könyvelhetem el és a szokásos ígéretet: Holnap aztán TÉNYLEG ablakokat takarítok...
Most pedig hajmosásos zuhanyzásba megyek.

Szűk óra múlva indul a TörpeJugend (TJ) diszkó...
........................................

szerda:
Felhívott Cino. Egy órát beszélgettünk. Méltánytalankodó a hanghordozása... Semmi rossszat nem mondott rólunk, nem sértett semmivel. De olyan nyomulós védekező a beállása... Remélem mihamarabb aklimatizálódik a jól alakult helyzetében. Most mégis csak megtudtam, ami nekem eddig is kézenfekvő volt, hiába mondott tavaly mást... Internetes társkeresőn találtak egymásra a párjával. 10 hónapja... Még szerencsés, hogy volt akkoriban internetes kapcsolata a világgal... Legyenek boldogok! (csak ne nagyon elevenítse a régi időket...)
Legalább egy elégtételt pipálhatok a havi 8400 ft-os előfizetésem ellenében... Ha nem is a miénk a babér. Így kell ezt csinálni.
.......................
Csodálatos jót aludtam 10:30-12:30ig. Dr Bagdy Emőke relaxációjával indult. 
😍😖😪😍
........................
Sikeresen elmosogattam... (már ez is hír😕😒)
Gyüm.túrókrémet villáztam össze kaukkefírrel és meggydzsemmel.
Iszonyat a Lidl-alma. Csupa zöldízű. Pedig az a megnevezése, hogy "piros alma". Kompótnak lesz jó, csak.
Sárgaborsófőzelékre kezdek nagyon megéhezni. Sokat szoktam itthon tartani - most csak egy 0,5kg-s van...
...........................

Magában beszélés - jelentés - gyógyszer - álmosság - munkaképtelenség.
Kedvezőbb munka sikerült - pénzmegvonásos befenyítéssel...
...........................

csütörtök:
Pénz megérkezett + 4700 "munkabér"
Büfé: bab, kalács, puding, cigi

szombaton: 
már pökhendiskedés. Az apja halálát én okoztam, miért kellet rástartolni a műtétre, ha a daganat úgyis kiújult. Aljas vagyok. És most ő van a soron... 
Én most próbálok pár napig nem törődni vele, tarkón vág minden üzenete...

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése