2020. április 24., péntek

Online kapcsok

csütörtök:
Megnyugvás valameddig: 
Köszönöm szépen a pénzt.Vettem belőle: 1.sertészsírt 2.citromlevet 3.édesítőszert 4.3doboz Pegazust 5.colát 6.csokipudingot 7.egy 200cigihüvelyes cuccot 8.egy káfét 4300Ft
Továbbítottam Húgomnak, mert már az ő adománya is ez, meg a jövő heti.
Én is könyvelem itthon, s majd amint személyesen lehet, akkor a szoc.ügyintézővel egyeztetünk rendszeresen. Egy helyre érkezik a járandóság töredéke, a munkabér töredéke, meg a mi küldeményeink. Ebből lesz egyenletes zsp kifizetés heti 10e ft.
Én már duzzasztom, hogy ne fogyjon ki...
*********
Szerdán borzalmasakat írt. Én sem tudtam néma maradni... Nagyon padlóra tett.
************
péntek:
Egy előző posztba próbáltam bemásolni az üzeneteit, de óriási keveredést csinált: egy betű= egy sor. úgyhogy azt törlöm... A felület nem bírta el a sok csúnya szót...😭😟😩😕😖
***********
Tegnap 2 órán át beszélgettünk ált.isk.-i napközis társammal Nagy Erzsivel. (Fia és lányom egyosztályba jártak.)
Jaaaaaaaaj, de jókat röhögtünk!!!😰😰😰😰😰😰
Kajákról, szerencsétlenségeinkről, nehézségeinkről, talpraesettségeinkről, cigiről, takarításról, hízásról, fogyásról, Samsungról, Euróról, munkáinkról, gyerekeinkről, politizáló ismerőseinkről.
Egy hónap múlva számonkéri, hogy mennyit fogytam!😅
*************
Éjszakai ébresztő rémálmom:
Temetésre készültem nagy, fenyő sírcsokorral. Halogattam az időt és teljesen elszáradtak a tűlevelek.
Jött értem Sz. utcai R.Lajos, de a Sz. sgt-i körforgalomnál iszonyat történt velünk. Amire fölébredtem és egy órán át kóvályogtam, vettem be láz és fájdalomcsillapítót, hogy lehúzzon, net-et néztem, Tv-t kapcsoltam, hogy újra tudjak aludni...
A szörnyűség az volt, hogy egy lefejezett ember vérző testrészeit vittük átlátszó nylonzsákban és próbáltunk természetesen viselkedni... Nagyon, nagyon fölkavart ez a rémség. 😭
****************
Húgomnak megköszöntem és nagy szeretettel küldtem egy dalt:

 *************







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése