2020. április 17., péntek

Központok a köbön

Ápr. 3-i pénzutalás -utánajárással- 16-án került a kezébe...
Megértettem a számlaszámok sorozatait...
A szoc.osztály kapja egy központból, ami szintén egy központból érkezik...
A küldeményem tehát először egy magasságos központba kerül. Onnan pedig nem automatikusan folyik lefelé, hanem -úgy tűnik- manuálisan irányítgatják a célba...
Rengeteget telefonáltam az otthonba, aztán email-címet kerestem, írtam is.
Zuliék segítettek. Délelőtt még "nem látták" az intézet szláján, 13 óra után pedig igen. Lehet, hogy amúgy is meglett volna. De lehet, hogy nem... A telefonom után egy órán belül Labka kezében volt a pénz... Ez tegnap történt.
.........................
Zsuzsinak megírtam, hogy összeegyeztethetetlen a nézetünk. nincs erőm elmagyarázni neki, h mi van az országban. Ő a propagandát hiszi. Legyen boldog a messzi Skóciában. Vissza se nézzen! 
.............
L-val ma beszéltünk kicsit. Nagyon boldoggá tett, mert -igaz, h álmosan/kábultan-, normálisan tudtunk szólni egymáshoz. Nemtom milyen most a gyszer-terápiája. Úgy érzem nagy adag. Itthon sem óhajtanám gyengébben...kb. Ez szomorú, de legalább nem hajléktalan és nem börtönben van. 
Istennek legyen hála!
Fel kell venni a "kapcsolatot" ismét a családterapeutával, hogy ő is érezze a törődést. Aztán lehet, hogy ez csak egy magasba engedett lufi...
.............................
Kora reggel mentem boltba. Szinte semmi vírusos rettegés nem volt bennem. A sokféle híranyag lehúzta bennem a pánikot. Most este van, de még nem pakoltam a helyére a cuccokat. Csak a fagyasztósat.
..............................
Barátnőmmel eszmecseréltünk egy jót. Hát, van élet 60-on túl is. A kedves természet elnyeri jutalmát. Az a titok, hogy abban, AMI JÖN, AMI VAN, abban meglátni a jót, elfogadni békével, jóratörekvéssel karöltve. És kivirágzik belőle a pompa.
..................................
Linzerre éheztem meg állatira. A sok abáltszalonnára ez nem túl ajánlatos. Sajnos arra vetemedtem, hogy liszt-cukor-margarin összegyúrást csemegéztem. 
...............................
Hamarosan a klíma-tisztítókat is hívni kell.
Meg posta, meg forrásvíz, meg rend, meg újragyaloglás, meg varrógép, meg mapparendezés, meg dobozolás, meg muskátlik, meg meg meg meg meg meg.
.............................











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése