2020. április 12., vasárnap

Maszk


Remélem, hogy hamarosan megszabadulok az élet nehézségei által magamra aggatott hülye-barom maskuráimtól...! 
  • Kilók, agyalások, sóvárgások, síránkozások, elsiratások, ledermedések, feladások, tétlenségek...
  • Tegnap belemerültem az arcmaszk, szájmaszk készítésének youtube-os bemutatóinak böngészésébe. Régebbi énem nekiesett volna már egy hónappal ezelőtt gyártani... Sok varrós csoport alakult: pénzesek és önkéntesek. Nnna, az önkéntességből már kinőttem - rengeteg időmet, energiámat adtam már a semmiért. G.mama nagy halom kisméretű textiljei..., amelyeket eddig botbábokra és rongybabákra tudtam ráképzelni: lányok, táncosok, tündérek... Íme az élet által felkínált lehetőség: arcmaszk... Még kalapgumi is van -valahol- méterszámra, venni is lehet, de csíkokba szabott régi póló is megteszi (már amiket nem dobtam ki).
  • Az itthonléti terveimen felül még régi-új hasznos ötletek is előjönnek. Ha már a torna nem megy (de a fenébe is! miért nem?!), akkor RETRÓ-SLÁGEREK ezerszám találhatók!!! mappába rakva pedig hosszú, fergeteges táncos bulit is csaphatnék (ha-ha-ha-ha!) -  csak végre már beépülne a mozgás az életembe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Az ajtók mázolása is indulhatna... Nincs pára, nincs hideg, nincs meleg... Éppen ideális az idő rá. Szégyen, gyalázat, ami elodázásokat teszek...😭
  • A hit-élettel kapcsolatos lehetőségekről már nem is beszélek..., amelyeknek most szépen átadhatnám magamat... 😓 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése