2020. április 2., csütörtök

Fejetlenség

A sok borult terv miatt újraszervezések..., lemerülésem már kicsiségtől is...

  • Húgom, fiam egyszerre hívott...
  • kormányzati hajmeresztő hír: "gyámság alá" az önkorm. (visszavonva)
  • kicsiny megtakarításom féltése, száguldó ft-zuhanás (ugye, h EURO...!?)
  • fül-kenőcs, oldat - online receptre
  • lejárt, őrizgetett, kidobott játékkatalógus most NAGYON kellene egy fiúnak!
  • szozsuzsával hosszas telefon - támogatás, lamentálás
  • bosszantó ál-örömködés - miegyvérbőlvalókvagyunk... Pfff!!!
  • óvatlan "levegőzéseim" miatt torkom-kehességem-levertségem miatt ágynyugalom szükséges!!!
  • pazsuzsival skype - rövid, jelen helyzetjelentéseinkben elkezdte a mai magyar pol.helyzetet okítani számomra... Nem akartam csúnyákat mondani, de erőt sem éreztem ahhoz, hogy a kályhától kezdve elmagyarázzam a saját verziómat. Annyira kikerekedett a szemem a gyurcsányozástól, hogy más választásom nem volt, mint szépen szólni, hogy most a béke kedvéért én elköszönök... Csodálatos szép napokat kívántam neki oda a messzi távolba és rövidre zárva megszakítottam a skype-kapcsolatot.
  • dekorációktól megszabadulásért bekeményítés kell!
  • NE FELEDJEM A SZEPTEMBERI LEHETŐSÉGET! (kondi, szakmai anyagok)
  • nehéz a tötymörgés beszüntetése... (értelmetlen megmozdulások)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése