2019. december 1., vasárnap

Asztalos-munkák

hétfő:
Stresszelek már a "mestermunkák" előtt...😕😓😟😥😣😱

Szervezés 2 hét óta...Akik előzőleg égre-földre mondták, hogy hívjam csak őket, mindent vállalnak - 1. végső egyeztetésre hívásaimat nem veszi föl (másfél hét csúszás, szekrények kipakolva, dobozok tornyosulnak) 2. el van havazva (sok, pénzesebb munkáik vannak, januárban talán)
Interneten keresés órák hosszat, végkimerülésig. Az asztalosok szuper dizájnos bútorai és hirdetései mellett nincs "javítás", meg "újrahasznosítás" szó.😓

Legeslegvégső esetben lesz még Adél-ék szomszédja, aki szintén bútorstudióban dolgozik, de talán meg tudná érteni... Neki is sztem jó órabér lenne, nekem -igaz- nagy pénz, de mégsem a havi nyugdíjam árán teljesülne az elképzelésem.

Istennek hála! ***** - reményt kaptam: 
"Helyszíni asztalos és ezermester munkák szakértője" hirdetésre találtam. Egyeztettük munkát, kb árat, kezdési időpontot. Holnap 8 órára jön. Tomi is átugrik második emberként a nagy szekrényt helyre tenni. 

***********
kedd:
Sikerült megvalósítani a tervet! Juhé!😄
20 ezer ft -> 5óra X 4ezer ft

  • nagy kétajtós szekrénybe az iker polcozás átszerelve, szekrény az erkélyes szobába áttelepítve
  • ifjúsági kétajtós szekrény oldalaiból: polcok a közlekedő beépített szekrényébe
  • a hátuljából fotó-fal; szegői a hűtőszekrény csomagoló léceiből
  • egyik ajtóból vasalódeszka profin összeszerelve - jobb, mint új korában! (remélem jól viseli a kiképzést...!)
  • étkezőasztal nyegdesége javítva, ragasztva, csavarokkal megerősítve
  • mágnes és krétatábla akasztójához lyukak fúrva
  • 5 ajtón kilincs és zárcsere kész
Asztalos mesterem 3 kisgyerekes fiatal apuka, áldott természettel, kellő szaktudással. 5*
Az egész napos toporgástól (én) kifáradtam. 
Kiéheztem nagyon - megint lebbencslevesre (sose gondoltam volna, hogy ilyen megtörténhet...😅) és krumpli miatt a pennybe kellett menni. Persze szakadásig vásároltam a közelgő ünnepek miatt is, meg az akciók miatt is. Habár a szaloncukor csütörtöktől 30%-kal olcsóbb lesz... A kis ajándékokhoz az is illendő.
Mandarin 3 kg, pici csokimikulások - csütörtökön mézeskalács sütésre vagyok meghívott Adélékhoz és Labkának is viszek a közelgő látogatáskor. Meg kis édesség-csomagot a gondozóknak. Adél sok bonbont adott. Ez annnnnnnnnnnyira jó! A lakótársak függőben... Labka jobban szereti maga osztogatni - talán jobb is ez így.

Almalevek, még daráltkekszek (egyszerű és nagyszerű, kedvelt "süti"), nápolyik (azt is lehet osztogatni), liszt-margarin a további linzerhez (tegnap jókora adagot sütöttem és még folyt.köv., betöltés ezután).

Természetesen leizzadtam mire haza értem, pedig csak a bringát toltam. Gyorsan főztem, gyorsan ettem. Kipakolni sincs kedvem. A Spar-ba már csak reggel megyek. Ott meg az Olimposz akciós + tibicsoki. Jysk-be a képkeretek vásárlásakor kinézett, de azóta méretfixált, végre új konyhai terítőért, OTP-be, postára is kell menni... (Meg..., de tényleg... új 00-kefét is veszek)

Öröm a tudat, hogy haladt a lakás! De csak összesöprögettem. Következő porszívót nem áldozok ilyen púder-porokra. Éjszaka leszáll, ami még kering a levegőben és így törlöm föl a padlót. Minden más is, amúgy is átmosásra, lemosásra, áttörlésre vár.

Közben agyalgatok a praktikus munkameneten...😅😌😊😎
RENGETEG hely lett az áttekinthető rend céljáért!
Aztán jöhetnek a banán-akciók 😂 az újabb dobozok miatt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése