2019. december 10., kedd

Csinosítani

akartam, de ráment 2 órám, mérgelődésem és még otrombább lett a "címlapom" megjelenése... 
Keskeny kék sáv éktelenkedett jobb oldalon, azt szerettem volna megszüntetni. Gondoltam, hogy az eredeti képhez teszek mindkét oldalra aranyszínű oszlopokat, mert igen keskeny fekvő téglalap kell úgy látszik...
Megszerkesztettem, föltöltöttem... és olyan kicsi kép lett, hogy a betűk sem olvashatók, ráadásul a kékség ugyanakkora lett, mint a kép...😭
Vissza az egész! ... De már jaj, hiába az oszlopok méret-variálása is...
A blogajánlók pedig teljesen eltüntek..., mert az oldalsáv megjelenésének változtatásával -gondoltam- jöhet a megoldás...😭
Nnna, hát ez az én "címlap fotóm"...😭
(Még szerencse, hogy bejegyzésekbe is kigyűjtöttem a jó blogokat. Habár nem minden kedvelt, látogatott helyet...😭)
Próbálkozom más, nagyobb kezdő (címlap) fotóval...
.............
Húha. Ez meg óriási...
....................
Most nincs kép. Jó ez így is..., ameddig újabb ihletem nem támad. Csend van.
....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése