2019. december 14., szombat

DRÁGA CSILLAGOM!

Jóleső kifáradás és lakásszerte (még nagyobb 😌😂) rumli van nálam a tegnapi nap után. Sapival kettesben, együtt töltöttünk időt reggeltől estig. 😅 Ekkor jött Adél, itt aludtak és reggel indultak haza.
Minden ajtómon 2-3 maga-kreálta kresz-tábla 😛😅 tájékoztat, figyelmeztet, utasít a lakáson belüli helyzetekre...
Náthája -nálam- alig volt, orrszívózás -mondhatni- eredménytelen, saját trombitálása gyümölcsöző, köhögése mérsékelt volt.
Sziporkáztunk!
Kártyáztunk, haligaliztunk - és nem mindig hagytam nyerni. Lett is kis "bunyó" imitt-amott.
Egy "kiflivéggel" telt neki a kajálás...
A régi ébresztőórát mégsem szedtük ripittyára 😂, hiszen a csörgés és a "ketyegés" működött. 
Feladatlap egy szál sem.
Táncoló Télapó az Alma együttessel.😝
Nemzeti színű zászló előkerült - vonulás papírcsákóban, karddal, zászlóval.
Mese könyvből és nélküle.
Talpmasszázs vacsora helyett...

Legnagyobb élménye: a karitászba szánt pingvin mégiscsak KISVAKOND  lett!!! Régi vágyához vettem a plüssfigurát + kis textildarabokat, szemhez gombot. Aztán halogattam, majd elvetettem a tervemet. Tegnap rátaláltunk és felfedtem a régi szándékomat. Megörült és bíztatott, én pedig nekiláttam. Közben újongott, s még azt is mondta, hogy "Mama, az sem baj, ha csúnya lesz!" 😆Nem bántam meg, Q jól sikerült, végtelenül boldoggá tette!💗💝💓

A visszajött kilók miatt ütögethetem a falba a fejemet...
ÚJRA kell kezdeni a minimalizálást, mert így siralmas...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése