2019. december 31., kedd

Szilveszter - Újév2020.

Az erkélyre gyakran kijárok. 
Nappal a hetedik emeletről a teljes, szép panorámát, sötétben az eget kémlelem.

Igen gyakran látom a Három kaszás csillagképet. Apám mutatta meg ezelőtt ezer éve. Talán így szól hozzám onnan, hogy veled vagyok... Jó ezt hinni...


ORION - a vadász
Derékövjén van a három csillag








**********************************************************

Fölcsendült egy régi dallam a távolból... 
Üzenetnek éreztem... 
életem párjától, ifjúkoromból...
Szép emlék, csodálatos!
💝💝💝💝💝💝
Black

*********************************************************

Délelőtt még egy pogácsasütésre ihletődtem. Közben eszembe jutott, hogy milyen régen énekeltem. Nosza, kaptam is az egyik énekeskönyvet -mert magamtól nem jött semmi ötlet...- és arra bíztam a kiválasztott dalt: ahol felnyitom... Hááát, nem éppen szilveszteri hangulat kerekedett belőle. Viszont nagyon aktuális gondolatok merültek föl általa, bennem: Mit sem változott a világ... Vagy fordultunk a történelem kerekének ugyanazon szakaszára: 


Ma is az őrült vezetők játékszerei vagyunk a 
pénz-hatalom-hírnév körüli céljaikért. 
Emberek vérét megcsapolva, családok szétesését okozva... 
Szétszóró, aljas, diabolosz-szövetségesek...
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Íme

Kimegyek a doberdói harctérre, Feltekintek a csillagos nagy égre. Csillagos ég merre van a magyar hazám, Merre sirat engem az édesanyám? Én Istenem, hol fogok én meghalni, Hol fog az én piros vérem kifolyni? Itália közepében lesz a sírom, Édesanyám arra kérem ne sírjon. Feladom a levelem a postára, Rátalál az édesanyám házára. Olvasd anyám vérrel írott levelemet! Doberdónál hagyom az életemet Édesanyám, nem írok több levelet, Puskagolyó lőtte el a szivemet. Eltemetnek az erdei gyönygyvirágok, Megsiratnak a falumbeli leányok.

*****************************************************************************************

2020.január 1.


Örömömre már délelőtt megérkezett Adél és az unokám.
Ők is hoztak és én is készültem étellel - kicsit ünnepivel, de nem traktával.
Kölyökpezsgővel koccintottunk.
Volt fakockával építkezés, elmélyült rajzolás, beszélgetés a mhelyről, tágabb családról, ismerősökről, a karácsonyi vendégeskedésünkről.
Sötétedés előtt bő órával játszótérre mentünk, rajtunk kívül egy 3 tagú család tanította kisfiuknak a görkorit távolabb...
A végén átmenőben jöttek gyerekek, Sapi 10 kört futott-kocogott. Elég hidegre fordult az idő.
Meleg, otthonos, békés este után itt aludtak.
Igyekeztem barátságossá rendezni az alvós szobájukat. A heverőket még mindig összetoljuk.💕










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése