2019. december 11., szerda

Nem hivatali,

s nem egetrengető, de bizony nekem koncentrálós elintéznivalókon vagyok túl. Közben valami kaja készítése, bolti beszerzések, buszok, lapos...bringa (halogatást nem tűr tovább a pumpa!), nyűgjeim, leizzadásaim, elfáradásom, s persze az ITT olvasás-írás, meg a hírek nyomkövetése... 
Add Istenem, hogy mihamarabb vége legyen a sz@rrágó ámokfutónak a pályája a teljes csőcselékével együtt!!!!!!!!

hétfő:
  • látogatás Labkánál. Előtte napokban, s még délelőtt is felkészülések, beszerzések (igaz, most nem serénykedtem a konyhában annyit, mint amennyit szoktam)... Az alábbiakból tudott kicsit osztani a közelieknek, a bekajálás után a maradék az ágyneműtartóba ment, nem bízhat a hűtőben: 
  • készétel konzervek 4db (rakottkáp, pacpörk)(ezeket megtartja)
  • pápai hurka (kb 80dkg)
  • sajttal töltött pulyka (1 kg)
  • madártej (2 liter, 12 tojás)
  • mandarin (kb 1,7 kg) 
  • 2X 1,5l l Olympos - gyorsan elfogy..., a Liticarbhoz nagyon sok folyadék kell(ene). a TEA-üggyel Karácsonykor/januárban előjövök
  • sajtos-krumplis párna (kb 1 kg - én sütöttem)
  • szaloncukrok (4féle - ö:40dkg)
  • Kicsi csokiMikulások (5db)
  • nápolyi, puszedli - (Penny original 80 dkg)

kedd:

  • hajnali fodrász, előtte penny (Karácsonyi halak, margarin)
  • háda (2000 ft. cipzár kocsijavítást kértem, megcsinálta a biztőr, köszöntem ezerrel)
  • jysk-terítő a szörnyű doh.asztalukra (duplán fizettem, mert már nem akciós, viszont szép), 
  • 00(kellett nagyon!!!), 
  • rongyász (eredménytelen vadászat), 
  • tálca, hogy kedvvel készítsen másnapra tízórait v teázzanak a téli estéken (vízforraló, nagy kancsó ezután...)
  • eső végig, tömött túlfűtött buszok, izzadástól is csurom víz

szerda:

  • turki (dilemmákkal, de több ruhával 5600 ft), 
  • kínai kesztyű, 
  • sütis dobozok, banános dobozok (4db juhhé!) 
  • Tiszta málhás szamár. Magamra is húztam a kapucnit, ne lássanak ki vagyok. (hajaj :D )

csütörtök:
péntek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése