2019. december 16., hétfő

Karácsonyi készülődés

Sok címszót jelölhettem volna ide..., ám a mai napon is a Labkához készülődés hajtott. Amig nem áll össze az odaszánt elképzelésem, addig nem nyugszom... 
Habár az ágy-téma még nincs soron, de így este a Jysk-es akciós matrac is eszembe jutott. Ha megveszem a napokban, az nem vész kárba, nem kér enni és végső esetben itthon is, bárkinek is hasznos lehet. (Ennyi sz#r ágy mellett.)

Többedszeri érdeklődésemre lefixálhatom mostmár, hogy NEM használhatnak vízforralót...
Vettem műa kancsót újfent (2l), műa bögrét (4dl), Maggi forróbögrés levesporokat.
Kipróbáltam a "melegvizes" gyümölcsteát, kikisérleteztem a rés-vágott fakanállal, kb cukor és citromsav mennyiséggel. Nos, elmegy. Persze ahhoz, hogy ott elkészüljön, ahhoz neki is tenni kell... Rajta áll. Szép terítő, szép tálca, praktikus felszerelés... Hagyományt kell teremtenie, ha sokat szomjazik. És megtanulnia, hogy a RÉSZLETEK is fontosak! Az ilyen molyolások. Élmény is lehet...

Turkiban találtam nagy, hatalmas kék dzsekianyagú cipzáras mellényt (jó lesz nekem, ha nem kéri). Karácsonyi öltözéket is magamnak..., parányit korrigálnom kell, de legalább méretileg stimmelnek (pamut slafrangos és tetejébe rövidebb derekú kék-fehér csikos). Nyitás előtt negyedórával érkeztem, már kb 200-250 ember 5-8-as sorokban állt az ajtó előtt... 

Képtartó akasztókat is vettem, tapadókorongosat made in kína. Kb kis ragasztócsepp is kell majd, mert...

Bespájzolva a sav.káp, almaevés még ma elkezdve!!! és kelkáp a köv.napokra.

Posta - ennyi öregembert!, mint amennyi a várost délelőttönként ellepi?!?!? De azért jó és vígasztaló volt, hogy 10-20 évvel idősebben is lehet még ügyintézgetni. Többször le-fölszálltam buszokra, több területet kipipáltam 3,5 óra alatt. Ennyi bőcörgés elég is. Itthon 1-1,5 órámba telt kipakolni, aklimatizálódni, kajálni. Aztán le kellett feküdni, istenit szundítottam "A kórus" c. filmen, de megnéztem ébren is. 😌
A focis "mackónadrág" gumibefűzésével bajlódtam nem keveset, s a mosogatásra nem tudtam rászánni magamat. EZ NEM HELYES, fölháborító! Nem szabad, hogy szokásommá váljon (ez is).
A takarítás sem ment... NEHÉZ a testem..., ez a legfőbb baj.😭


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése