2019. december 10., kedd

Néha le kell írnom,

hogy lássam: megbeszéltem veled,
Istenem!
💘
Abban a "második otthonban" történő, megtapasztalt, elmondott 
eseményekről és érzésekről ezután már a "pszich" címszó alatt írok.
Persze minden Labkával kapcsolatos, 
de már temérdek jegyzetem szól "Labka" címszó alatt...
Letagadhatatlan, hogy gondolataim -szinte mindig- nála járnak...
Amit tudtam és tudok még érte tenni tőlem telhetően, az megvolt, meglesz.
Érte felszálló imáim szakadatlanok,
minden tettem, az egész életem az Égnek ajánlom
- GYERMEKEIMÉRT.
****************
december 9.
  • már megint elhanyagolt szamárfészek volt az ágya: egyik kispárnán ugyan saját, de szutykos huzat, másikon félig lecsúszva idegen, agyonkopott műszálas huzat... Egy év alatt minimum 10 db erős vászon huzatot vittem névvel bevésve, bevarrva...
  • ruházata is borzasztó lehangoló, soknapos retektől átitatott...
  • beszéltem az újhelyi osztveznővérrel. Nem akartam az első alkalommal ezzel kezdeni. Kis ismerkedés, tapasztalatcsere után megköszöntem a munkájukat és boldog ünnepeket kívántam.
  • L. könyörgött és fenyegetőzött, h haza akar jönni...😭 Visszavágyik -de nem érzi, hogy nem is főleg a helyszínre, hanem- a régi, normális állapotába.
  • tagadja a betegséget, szidja a gyógyszergyárakat. számolja, szorozza a hasznukat
  • szavait az ellentétével csapja agyon
  • feljelent, ha még emlegetem a délutáni 2 óra munkavállalást
  • fölcsattan a logikai levezetések hallatán és szajkózza a régi nótákat
  • most sikerült elsiklanom a hülyeségek mellett, mindketten jól tudtunk témát váltani
  • a kaják igen földobták a hangulatát - nevettünk is igazikat: a mosdóban cigizéskor, Feri koldulásakor, Banderas hálálkodásakor
  • ismét nagy fölruházás kell - de mostmár LELTÁRT is fogok készíteni!!! ez borzasztó, hogy a jobb cuccok eltűnnek... Sajnos N jut sokszor eszembe... a kis biznisz-lány... Jaj, de sajnálom, hogy nem kerekedett tartóssá a barátságuk!😭
........................

dec.14.
Visszatérő agyalásom a szekrény volt. Talán nem is baj, hogy most nem jött össze - nem gyűjt ezer fölösleges dolgot (a szükségeseket sem tartja rendben), nem kell cipelőembert szerezni, amikor költözködik...

Viszont az ágya nem hagy békén..., még ha én is töltöttem sokszor éveket sz.r ágyakon (sőt, földön éjszakázva) és kibírtam...
Próbára beírtam a google-ba, h ágyneműtartós ágy ÉS LÉTEZIK!!! Eddig ezt sem tudtam, csak síma ágykeretekről. 
Úristenem, még mennyi minden fontosat ismerek meg ezután, ami régóta van is!?! Remélem, temérdek jó ismeretre rávezetsz még!!!
Ágy témában az alábbi lenne praktikus FÖLDIG ÉRŐ TÁROLÓVAL, HAGYOMÁNYOS RUGÓVAL: 
lapra szerelt és egyebekben választható kínálatban

                             



     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése