2020. január 28., kedd

Értékes újrahasznosítás

Mekkora szívfájdalommal hagytam mindig a turkálókban a gyapjú pulcsikat! Fityingekért, az utolsó, legolcsóbb napokon...
E hónapban is legalább 8-at!!!
Jó színekkel, jó méretekben - már ami egy takarónak lehet foltvarrással... 
Forgattam őket, időztem velük nem keveset és NEM JUTOTT ESZEMBE (!), hogy én már ezen agyaltam...
De most jól berögzítem a gondolataimba!!!!!!!!!!!!!!!!
Hideg v gyapjúmosás után (kissé nemezelve...?) gyűjtögetem bdobozba 😌😍😜, hogy az ua méretű négyzetekből gyapjútakarókat alkossak.


A szürke-bordókat is kisebb négyzetekből,
de a színharmónia miatt ÍME azok is ->

      

Jól el is ment a napom ezzel és más böngészéssel, olvasással.

Se gyalogolni, se turkiba nem mentem (pedig "elméletben" beindultam).
Nagy sokára a kisszobát készítettem elő varrósra. Először is Sapi 4 nadrágjának térdére😅 fogok tenni foltokat. Na, a foltok keresésébe is belevesztem... Megmozgattam pár elfekvő dobozt, amikbe persze "belevesztem", de szürke pólót v bármi pamutjersey-t nem találtam - pedig 1000%, hogy van valahol.

Molyolás volt. Annyira bánt ez a semmire se haladásom. Merthogy nyugtatgatom magamat...: nyugdíjas vagy..., nem kerget a tatár... Aztán meg verem a falba a fejemet, hogy ez naplopás!
A kinti idő szürke és eső-szemerkélős volt - ezzel is mentegettem magamat.

Meg levert egy hír: Két havi pszich-kezelés után az otthonából ment sétálni egy fiú két hete... és azóta nem találják... 😨 Szegény fiú, szegény család! Náluk most kezdődik...😨






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése