2020. január 8., szerda

Másnapok

A tegnapi látogatást -be kell látnom- még nem hevertem ki az éjszaka. Hajnal óta csak lézengek, de cspörit már reggeliztem... (ha-ha-ha) Meg olvasgatok a gépnél, meg egy napimosást teregettem. Most 10 óra van. Második főzet kávét csinálok, de úgy vonz az ágy, hogy utána asszem bugyolázós vízszint KELL! Tv-vel.
............
Tuningolni kell magamban, hogy van az ő élete és van az én életem.
............
S hogy azok nem párhuzamosan futnak. Viszont örök, közös szállal és egy cél felé. A mennyországba.
.........................
Aludtam egyet a TV-n.
Kis mozgás lett: Tomi csengetett. Bringát kért kölcsön, ugyanis minden kulcsuk a lakásban maradt, amig ők boltba mentek. Addig viszont az apja kiment a kertjükbe és a kulcsaik is bezárva maradtak a lakásban.
Addig anyjával beszélgettünk. Egy halom mindent tudtam meg róluk.
(zűrös évek, alk.elvonó, Janika kitartó munkája - jó jövedelme, rendeződő helyzetek)
...........................
Amúgy: motiválatlan vagyok mindenre.
................
Most újra ömleni kezdett a víz a vízórák csatornájában. Mint az eső. Akciós ffihangok is zúdultak. Fölszaladtam és valóban akció volt. Az új kád lefolyóját "kiszereléssel" tisztította az albérlő..., s kb nem jól szerelte vissza. Ernő volt ott valamit szerelni... (az indulattól még megjegyezni sem tudtam, h miért) Na, legalább tanu is van, meg a végére is jár a dolognak... Holnap szólhatok a közös képviselőnek... 
......................
Most meg lejjebbi emeletről jöttek föl. Folyik végig a soron.
...............................
Barátnőmmel jót diskuráltunk este messengeren!😊😎😍
Új jövevény a családukban; kis politikai megkönnyebbülések; veje príma fizetés-változása; fülbevalós döccenők...
..................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése