2020. január 10., péntek

Szakaszos alvások

Egész éjszaka kb 20:00-03:30-ig ez ment: alvás-ébredés.
Most 6:43. Pirkad. Böngésztem. Kávék után megint álmos vagyok. Meg fázom beöltözve is.
Terveztem: piaci zöldségek, alma, virsli, gyaloglás, takarítás, cscomb fűszerezés-sütés.
Már alkudozom... Nnna, elcsúszom megint?
..........................
Érthetetlen, hogy miért fogok hozzá nehézkesen a rendeződésbe..., pedig öröm és sikerélmény tölt el már néhány "front-helyzetes" terület szelektálása után. Újabban még nagyobb gondot is fordítok a használat, beszerzés utáni helyretételre is. 
Erőntúlinak érzem talán a gabalydát... Hanem az csak akkor fogy, amikor glédázom!
Sajnos ez a fontos és az egyensúly fenntartásához nélkülözhetetlen molyolás igen hátul volt -túlnyomorészt- az életemben... Hogyan is nevelődhetett volna pl Labkába? Mert Adéllal talán veleszületett... A kis rumlikból dagad káosszá a környezet. 
Így 60. után még szép, hogy rájöttem... brühü-hü-hü
....................................

  • megszáradt ruhákat helyére! (egyszer még a vasalásra is visszaszokom - ha már csináltattam stabil deszkát!!!)
  • karácsonyi díszek-gyertyák dobozba! 
  • ágak a szemétbe!
  • dörömbölő éhség elütve! böjtösen! vitaminokkal + magvakkal
  • aztán nem diétás... (diós-mákos szarvacska - a fagyasztott főtt tészta nem hagyott nyugton; így aztán a szénhidrát kenyér nélkül is megvolt...😥)
..............................
Másnapra maradt az alvás miatt:
(NEM tudtam ébren maradni. Kellemes volt a felvett tv-műsoron lelazulni.)
Folyt.köv.:
  • konyházás 😕🚮☕🍘🐔🐌🍫🔔
  • takarítás (szerényen)
  • gyaloglás
  • piac (saját, sok LECSÓról nem feledkezve!!!) (alma, kelkáposzta, fokhagyma, cékla, sárgarépa? zeller?...)
...............................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése