2020. január 17., péntek

Tegnapi jók... és ami azután jött

Pénteken 07:35-kor -éppenhogy csak derengett- találkoztunk Mildikóval.
Előtte pakoltam, takarítottam, olvastam.
Jót gyalogoltunk, jót beszélgettünk. (NW, lebbencsleves😅, heverők, tornái, 5 nap nyd-munkája, Gabika fogyása) Még sok témánk lehet, szeretne jönni.

Húgomnak megírtam, h megértem, h gőze sincs a közéletről...

Adélnak szösszentettem egy hogyvagytok-ot. Sz@r hete volt nagyon, rá kell pihennie, de vasárnap eljönnek. JUHÉ!!!

Sajnos 11-től elkapott az álom. 13-ig aludtam. Utána sem brillíroztam...😩😪

Jó, NAGYON JÓ látni, hallani a hozzáértő szakembereket. Nagy kövek zúdulnak le a szívemről. Éltető reményt adnak.💓💖💗💝🙏
...........................
Ma szombat:
3:33-kor ébredtem harmadjára és fölkeltem.
Olvastam, mosogattam, reggeliztem és kiagyaltam, h mégsem megyek ma boltokba. Iszonyat ez az alkudozás!
8:10 és már álmos vagyok... meg tv-znék és sütit ennék...
Ma tehát hamarosan nem lesz rozskenyerem se. (Csak lisztek😣)
Viszont a raktárban huszárvágást csinálhatnék...💪

Nem sürgetett semmi, tehát engedtem a "test szavának", aludtam ma is több órát napközben, hírműsorokon bealélva.

Esti zuhanyzás után is páratlanul jólesett befészkelődni... Kint csupa zúzmara minden, hamar sötétedik. Kb nyolcra már ismét aludtam. (Marha jó téma...az alvás...) 22:20-ra most mégis itt vagyok. Borzasztó zaklató álomra ébredtem.😭😭😭 Labkát látogattam és sok gyógyszer hatása alatt mondta, mondta, mondta könyörgő szemmel, elhaló hangon: Anya segíts...anya segíts...anya segíts...

Nem szeretnék megháborodni, de mindhiába mantrázom az észérveket..., "kitüremkedik" a tudat alól, hogy... Mi is? Hogy tehetek valamit érte? Hogy jobb lenne kóborólnia az utcán a világ csúfjára? Hogy együtt kellene laknunk? és nekem laposkúszásban vagy öklömnyire összegubózva egy sarok mélyén? Hiszen itthon is a zavarodott pszichéjének nyugtalanságában élt... 
Változás, jöjj, tudomány diadala térj be hozzánk és maradj velünk!!!
Szívünk nem fordult el tőled,
és nem tértek el ösvényeink a te utaidtól,

noha kiűztél minket a sakálok helyére,
és beborítottál minket a halál árnyékával.

Ha Istenünk nevét elfeledtük volna,
ha más istenek felé tártuk volna kezünket,

nemde számonkérné azt Isten?
Hiszen ő ismeri a szív rejtekeit.

Ámde minket mindenkor teérted gyilkolnak,
és levágásra szánt juhoknak tartanak.

Ébredj fel, miért alszol, Uram?
Ébredj fel, ne taszíts el végleg!

Miért fordítod el arcodat,
s felejted el ínségünket és szorongatásunkat?
.............................
Ma vasárnap:
Visszaalvásom diadalt aratott, 5-kor ébredtem, keltem. (bor)
Padló áttörlése, bolt (kenyér, kalács, kifli, vaj -200ft/10dkg, akc borsó, élesztő, banán)
Kenyérpirítót gumival működésre kényszerítettem - minden biztosítékot kicsapott-, selejtezendő...
Fehérkenyér-májas reggeli - jólesett. 
Sokadszori unszolásra üzenet: miattünk ne főzz, ebédfőzés után megyünk.
Így aztán magamnak sem főzök, esetleg rizst. Sok cékla van, azt eszem, míg el nem fogy.
A begyúrt linzer a hűtőben ül...
A találkozás kb olyan rövid tud lenni, mint egy integetés. Mint az okos lány esete a királynál. Oda is ment, meg nem is.
.............................
Rögtönzött postás játékkal tudtunk örvendezni.😍
Adél addig németezett.
Megtudtam, hogy van kedvenc kislány. Két óvónéni megint lelépett, 2 új jött. A csoport is csupa lányos. Még egy év ovi halványan megkérve...
Adél átnézte a pszich ambuláns-lapot. Nem ajánlotta a gyógyszert. (Én sem magamnak.) A kapcsolatfelvételhez keveset... Az orvosoknak "teljesíteniük" kell. Hát, igen. Én csak halvány lepkefing lehetek ebben a gépezetben...😭😭😭😭😭 Hooooooooooooool reménykedhetnék rehabilitációról?....... Rohadjon meg minél előbb a csúti törpe az összes kiszolgálójával együtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Összességében azt mondta ő is, amit én gondolok: a nagy sz@r választék közül ez a legkevésbé sz@rabb. 
Gulyáslevest és palacsintát hoztak.

Barátnőmnek ma nem alkalmas a beszélgetés. Mildikó nem erősítette meg a holnapi NW-t.
Találtam egy boldog blogost. Most 75 éves. Találomra nyitogattam meg a bejegyzéseit. Bejárták a földet, mindketten élnek még, szerető sok unokájuk van. A férj ffi fodrász, a nő cukrász volt. Kiteljesedett az életük. Íme, innen lehet előre és hátra is menni a történetükben. ->

Az ilyen kontrasztok elborzasztanak magunkra nézve... És higyjen az ember Istenünk Gondviselő Jóságában... Hááát, megint csak azt mondhatom: 
JOBB LETT VOLNA MEG SEM SZÜLETNEM.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése