2020. január 3., péntek

Privát rendelésre

Összeszedetten, rendezetten, szívből, remélve, lényeglátóan(!) ...

  • gyermekkor
  • érettségi, gyász és előzmények
  • sorkatona
  • főiskola
  • költözés az ismerősöket magunk mögött hagyva, az orvostudományban bízva, a továbbtanulás reményében
  • új tünet - váltakozva😓😭
  • háziorvos, jó rehab
  • megváltozott világ - mostoha ellátás
  • Isten keresése... - stadionos püspök 😦... - befogadó szekta...
  • 40 év szolgálat, 
  • lányom (eü, menekülés itthonról)
  • hazalátogatás, távlat, REMÉNY 
  • mit tehetek érte - optimális helyzetéért? privát pszichológus? vagy semmi😭? drog és alkoholbetegek számára több, jó, sikeres állami és alapítványi rehabilitációs lehetőség van... CSOPORT-FOGLALKOZÁSOKKAL, EGYÉNI TERÁPIÁVAL... odafigyeléssel... Énkép-önkép-gyermekpszich.
  • ESETLEG a jelenről: folyadék, mosás utáni ruhák, kiflivég-vacsorához 1 óra várakozás, ápolók primitív szólásai, 
  • az én "terápiám" lehet, h elmegy a füle mellett (személyes és környezet tisztasága, önállóság, EGYÜTTMŰKÖDÉS, délutáni munka a feltétel TL-hez, L.O.-hoz)
  • d
Bár nincs bennem sem bűn, sem gonoszság, 
Uram,bűn nélkül járom egyenes utamat.
Kelj fel, állj elém és lásd;
Hisz Uram, a seregek Istene te vagy, Izrael Istene.
Siess, látogasd meg e nemzeteket mind,
ne könyörülj senkin, 
aki gonoszat cselekszik!
**************
Bár nincs semmi bűnöm, sietnek, hogy rám rontsanak. 
Serkenj föl, jöjj ide, láss meg! 
Hiszen te vagy, URam, a Seregek Istene, Izráel Istene! 
Ébredj föl, büntesd meg e népeket, ne kegyelmezz az alávaló gonoszoknak! (Szela.)
**************************
... folytatás pár órával később...

Hosszas böngészés, fürkészés, téves szám hívás utáni jelen helyzet: 
  • megtaláltam a privát telefonszámát!😊
  • nincs magánrendelése, de "itt is ugyanaz", "hosszabban is elmondhatja - 20 perc; sőt legközelebb folytathatja"...
  • igen, kell időpontot kérni - kértem, kaptam😊
  • fotókat válogattam..., aztán azok közül is...
  • nem hagy nyugton a gondolat, amig nem teszem meg
  • x
  • y
  • z hihetetlen... nem tudom e szakaszra a "csak úgy jött" piros színt feketére visszaváltani. Sokadik próba után sem... sosem jött ilyen helyzet... BÁRMIT TESZEK, PIROS MARAD... Hogyan lehetett ezt ennyire végérvényes pirosra változtatni egy véletlen "mellényomással"?! Ez nem lehet véletlen... Sőt betűtípus váltásra az egész előző sor is olyanra változik. Lehet, h csak Ctrt gombot kéne nyomogatni v ilyesmi, de aztán... jaj. Hagyom, ahogy van...
(Visszatértem ide este, próbálkoztam sokáig a szín visszaváltásával...)

Tessék: 
14:14-re szaladt az idő. 
Közben egy-egy gócponton rendet raktam, Szilvivel üzenetet váltottunk a mhely váltásáról. Menetközben pogácsáztam. Hol fáztam, hol melegem volt: ajtó-ablak ki-be......

  • vajon összefüggésben lehet, hogy új szakasz= piros?????????? NEM

Utóirat: Megnyugtató volt a találkozás. Isten vezesse lépteit!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése