2020. január 7., kedd

PszichiáterÜNK

ki sem váltom...
   
Félig olvastam csak a tájékoztatót, az is elrettentett. Többször tért rá, amikor rám került a szó... Az alvászavaraimat mondtam a faggatózásra. CSAKIS azért bólintottam rá, hogy az adminisztrációjában legyen nyoma annak, hogy pszichiátriai problémával kerestem föl.

Szegény-szegény drága fiam... Ennél sokkal nagyobb adag tudatmódosítót kell letolnia... És még így is a föld urának mondja magát... Vagy éppen emiatt vannak akkora téveszméi? Hiszen ez gyógyszer nélkül is megvolt... Érthetetlen, hogy akkor most mire is kell a gyógyszer... Még ennél is szélsőbb lenne a királykodása..., csak erre gondolhatok.
Lehet, hogy sohasem jön ki a képzelt világából. 
Sajnos megemlítettem előtte Banderas kérdésére a húgoméknál töltött karácsonyi látogatást. Onnantól indulatosabb lett. ÉN BAROM!😦😒😱😈 ÉREZTEM ELŐTTE, HOGY EZT NEM KÉNE MONDANOM. Ilyen kockázatokat vállal be az ember, ha látogatóba megy.

Amúgy: fáj föleleveníteni az ostorozásait... Nem tudtunk egy nyelven beszélni...

Takarítottunk. Szar a felmosószett, amit vettem neki. Azzal még nekem sem lenne kedvem. Gyenge, rövidek a felmosófej madzagjai. A szőnyeg szörnyű porfogó. Az ő ágya környéke volt a legporosabb. Paplanhuzat nélkül teljesen elkoszolódik a gyapjútakaró. 
Összegezve: a törekvéseim kudarcba fulladtak.
Kidobtam a fenyőgallyakat.
A verőfényes, napos szobában min 25 fok volt. Levegő alig. Mi lesz ott a kánikulai napokban?! Csupa ablak a déli fal.

A gondosan készített kaja-csomag is leértékelődött. Számára és számomra is...
Sült hal - már nem finom, eloszja a szobatársak között.
Pogácsa - sótlan, bár a tetejére sütés előtt szórtam dekor-sót, de ezt majd csak kóstolás után tudja meg
Keksztekercs - túl nagy mennyiség egy embernek. meg ne romoljon!
Olasz háztartási keksz - legjobb választás.
Konzervek - szerinte fos.

Átfagyva, elanyátlanodva értem haza. A beázás folytatódott, de nem volt erőm nyomozásba fogni. Jó meleg csirkepörit ettem szarvacskával a forró radiátornak dőlve. Az egésznapos szomjazásra 1,5 l igen meleg gyümölcsteát ittam.

Összefacsarodik a szívem a sorsára gondolva... Elveszett a régi önmaga...😭😭😭😭😭 ISTENEM!!! Lesz-e jobb?... De erősített is abban, hogy még mindig a legjobb helyen van. Itthon egyadta vesszőfutás lenne az életünk.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése