2020. január 9., csütörtök

Rémálomra

ébredtem 03:30-kor.😭😭😭😭😭 Látogatóban voltam és próbáltam megkeresni a már odavitt holmikat. Labka csak feküdt az ágyon és az arckifejezése azt mondta: minden hiába... Mögötte a nyitott ablakon át nagy erővel fújt be a szél, hevesen lobogtatta a sötétítő függönyt. Az ég elő-elővillant - piszkos, sötétkéken, mérges, bodros, szürke felhőkkel.
Reménytelenség...
Nem beszélünk se telefonon, se messengeren. Pedig sok ezer ft havonta a lehetőségért...

Lehetetlenség volt visszaaludni...
Kávéztam, kicsit mosogattam, olvastam, agyaltam, keseregtem...
Főztem egy bögre rizst. Mire feljött a nap, elmúlt az ambícióm a gyaloglástól. Nagyon hideg is van - valahogy a lakás is hűvösebb volt, dideregtem.
Nyolc órára elfáradtam... le kell feküdnöm.

Előtte egy kis leltár a mai terveimről... legalább tervezek még...

  • megbeszélt találkozás Tündével ✓5*
  • ruhaszárító a Tesco-ból (+edényes, írószeres bámészda)
  • kárszakértő hétfőn jön
  • MIKOR KEZDEM AZT A PÁR DOBOZT ÁTVÁLOGATNIIII?!?!?!
......................
Valikával és Magdalénával is összetalálkoztam.😍😍
AszkorbinsavaKAT és útifű maghéjat is vettem.
Jó virsli féláron (holnap még kéne venni a fagyóba!)
Csirkecomb farrésszel - jó régen sütöttem, már esedékes a nagy tétel készítése.
Zselés tollak jó áron. 
Teáskanalak nem akciósan. (Francia outlet-be ki kéne már nézni!)
Két új sorstárs és családjuk: Tünde és Arnold - imalistába fölvéve.🙏💝💓💖💗💕
...........................................








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése