2020. január 15., szerda

Nincs front

Reggel elmentem gyapjút vadászni... Nem találtam, s szerencsére sikerült kiállnom az egyéb vásárlást.
Utána zab-tortillát sütöttem és 1 órán keresztül (!) ettem...
Utána csak álmos és álmos és álmos vagyok. Pedig másfél órát aludtam... Nem tudok észhez térni. 
Utánaolvastam a napközbeni álmosságnak: vagy az éjszakai alvás elégtelen vagy a cukorbetegség előjele.
Holnap NEM KELEK FÖL 3:30-kor!!!!!!!!!!!!!!
És normális ágyat is veszek mihamarabb!!!!!!!!!!!
Gyaloglás se volt és dobozolás/selejtezés/osztályozás sem. 
Hááát csoda-e, ha oda az önbecsülésem. Eltékozlom az időmet...
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
.............................................
Kiváltom a Medazepam-teva 10mg gyógyszert...
És ha ráadásul még "függő" is leszek?!?!?!?!?
..........................................
Kora este gyertyákat gyújtottam, tömjénnel füstöltem az egész lakásban.
Törülközőbe nevet hímeztem.
Barátnőmmel eszmecseréltem.
Sok beszélgetős hírműsort visszanéztem.
Megsemmisítettem az 5 évvel ezelőtti számlákat, csekkeket, bérlapokat, otp-egyenlegeket.
...............................................
Tegnap a Húgommal is messengereztünk... 
3 hét után hazarepült a meny-jelöltjük. "Nagyon aranyos!!!" Szótár-programmal kommunikáltak... Végülis semmit nem tudott meg róla. 😕 Jópofizás volt. Ennyi elég is...
Nem voltak okt.13.-án szavazni... "Miiiiiiiiilyen szavazás?!? Haggyámá!"...
A végére ért haza a sógorom.
.................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése