2017. szeptember 26., kedd

Biznisz-mester

PADLÓSZŐNYEG ALASKA IVORY

Belesajdul a szívem... Labka szőnyegét vinné a villszer. Dehogy adom. Olyan, mintha őt árusítanám el. Pedig nem ő vette.
Fentihez hasonló: 4mx2m=8m2 -> 8x3100 ft/m2=24800 + 6000 szegés= 30000 ft.
Sajnos nem vigyáztam rá, poros lett nagyon, de azt helyrehozom!!! Profin. Addig is lecűgölöm a tárolóba. 
..............................
Pár sunyiságon rajtakaptam ezt az életrevaló villszert.
Nem cserélte volna a fürdőszobai és konyhai pult világításának vezetékeit. A WC-vil nem-cserélésével meggyőzött..., csempét kellett volna törni. Majd veszünk zseblámpát, ha kell.😒 Hátha bennünket még kiszolgál... Az előszobai, bejárati ajtó fölöttit diadalmasan felkapcsolta, mikor rákérdeztem. Persze, működik. Az alumínium vezetékkel. Az előszobába úgyis kérek konnektort a hűtő számára..., úgyhogy az majd könnyebben lesz megoldható, ha elég az aluvezeték vége...
Szemétbe dobtam a csengőt - kereste. "Az volt az, amit tegnap összesöpörtem?" "Ja." "Hiszen ön látta, hogy azt a többi sittel zsákolom." Mosoly. 😕 Vele együtt a fürdőszobai lámpatest is. Azt mondta, ez szemét. Gondolom körberöhög majd, ha kérem a visszaállítást, de én előveszem a tárolóból, mert régről maradt 1, tehát VAN MÁSIK!!! (Hozott újat, nem opálos. Így kiemelkedő, hogy a fürdőszoba is lepukkadt.)
A konyhai világításon nincs burkolat. Hogy kell tisztán tartani? Meginterjúvolom majd. (Utómunkálatokkal rendben van..., a takarítás a legkevesebb...)
Az erkélyes szobai csatornázás "tódi-fódis" + előnytelen csíkban fut a távolabbi konnektorhoz: talajtól 20 cm. A kapcsoló és csatornája is jobb lett volna az eredeti helyén - talán. Csatornák kanyarjai hogyan lesznek "eldolgozva"?...😡
Számolom a munkaórákat... A huzalok csatornáját felrakó munka és a utómunkálatok (gipszelés) is borsos 5-6000ft/óradíjjal fognak kijönni. Ha nem többel.
Ki tudja, hogy fontos volt-e ez a vezeték-csere?! 
Kifizettem az eddigi munkálatait, szerintem nagyon jól járt. A szembe-szomszédasszony lett az 1 (azaz egy!) tanu.  

..............................

Az OSB lapokkal sem tudok mit tenni. Hiába van elképzelésem. A 15mm-esnek 1600ft/m2. Két db 2x1m-es tök újszerű.1600 ft/m2. Újonnan ezek 6400-at érnek. Felkínálom 5-ért. Ha alkudik is, viheti. 😕 Tárolópolc úgysem lesz, mert az ytongot viszik, fűrész sem lesz, az erkélyen elázik, bedagad, nem tudom a fregolit kezelni. Hiszen úgy örültem, lelkendeztem, hogy újra VAN FREGOLIM!!! (Nem adtam oda az OSB lapokat, hiszen annnnnnnnnyira kellett sietnie. Kifizetés után azért már jobban ráért... 😱😲😳😬

.............................

Szállnak el az értékek. Fene bánná, csak a legdrágább érték maradna!!! Labka itt, az ÉLETBEN.😭

......................................
Amúgy efélét gondoltam belőle, lehet, h mégsem adom...


A 2m hosszú, 1m szélesre vágott deszkák lehettek volna 
nagy teherbírású polcok az ytongra rakva. Akár mennyezetig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése