2017. szeptember 16., szombat

Stop-helyzet


Hááát, nnna...!!!
A gyűjtögetésem eredményeképpen mehetne a dolog, mint a gyík.

Azonban összecsapnának a hullámok a fejem fölött, ha összehangoltság hiánya miatt indulna a munka. Most jelentős pénzmegtakarítás lehetősége miatt is egy kicsi "ácsi"! Nem szórhatom világnak két kézzel, elő az értelemmel!!!

Meg: az egyéb körülményeket sem hagyhatom figyelmen kívül. Úgymint: fizikai határaim; kapcsolaterősítés Labkával, hiszen minden ingatag körülötte, életre szeretném terelgetni; Sapit sem hagyom! 💓
Pici, de nekem most fontos: csalamádé októberben már nem biztos, hogy készíthető fincsi paprikával - ha már rájöttem, hogy feleleveníthetem ezt a praktikumot!
Rendes előkészítés után fogom nyomni a startgombot, még úgy is jöhetnek újratervezést előidéző helyzetek.

Tegnap kávéfőzőt nyertem, 
új táskában vár a sorsára

Sorozatos késések miatt sok időm telt várakozással, de velem volt testvérem JC és jól telt. Minden puzzle-darabka összeállt, amikor a pénztáros azt mondta: "Kávéfőző gépet nyert". Pár perc múlva köszönteni is tudtam viszonzásul, mert meghallottam, hogy Edit. A vagyonőr is készséges volt. Az adminisztrációba kis hiba csúszott, leterheltek az üzletvezetők is. Nem pontos lakcímet írt a fiú, de nem tudtam korrigálásért telefonálni, bonyolult a bolt számának kinyomozása. 
http://dolcegusto.penny.hu/

Egy hónapon belül JÓFOGÁSON 20%-kal kevesebbért eladva


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése