2017. szeptember 22., péntek

Körte


700 ft/kg drágának tűnt, de ebből fél kg nem kellett volna, hogy elszakítsa a cérnát. Labka megkívánta a hagyma és banán mellé... Szeretettel, gavallérosan hagyhattam volna szó nélkül. Sajnos addigra már rég feszültek az idegszálaim. 
Fél órát késett a megbeszélthez képest. Sült halat és - kérésére - tük.tojt(6) vittem. Hamar begubancolódott az eszmecserénk. Kicsit hallgattam, aztán jöttem volna. Jött velem. Kértem, h búcsúzzunk el békében. Azt mondta, h ő a vigyázóm...
Klári néninél főzhettek teát. Ő vett minden hozzávalót. A tescóban senki nem segítette ki 45 ft-tal. Visszament másik teát választani. Nem adakozók az emberek. Te mivel adakozol? Megáldalak. (Kézfeltartás a nagy forgalmú téren.)
A sok baromságtól próbáltam "visszahozni", de persze nem sikerült. Megmondta drSze, h észérvekkel ne is próbálkozzak...
Úgy tűnt, h provokál, legyek csak minél meghökkentebb. Nem sikerült tartanom az elhatározásomat, h  bármi hajmeresztőt mond, én hallgatom. Végül robbant a bomba, olyat mondtam, amit nem is szoktam. Mióta ismerkedem a kereszténységgel, még halványan sem gondoltam erre. (Az k.va I...n, hogy... és én magam is borzasztóan szégyeltem) Labka meg elégedetten elmosolyodott, amiben benne volt: nnna, ugye, h aljas vagy?!
Legközelebb tömegközlekedéssel megyek a találkahelyre, ahol felszállhatok egy járműre, ha elegem van.
Megfájdult a fejem.
Rágódok a körtén, meg a helyzeten.
Szerencsétlen, megzavarodott drága fiammal lehettem volna szívélyesebb. Képtelen vagyok én is betegnek látni, minduntalan a csontjaimból indul ki a szándék, amikor szólok hozzá..., hogy talán ettől v. attól a szavamtól, mondatomtól egyszercsak a régi lesz...😭

Kiegészítettem a maradék csalamádét káposztával, vöröshagymával. Így immár 7 kisvödörrel van. Neki is... Egy-egy jó adag a jó kajához. 

Uram, Istenem!
Köszönöm, hogy gondviselőnk vagy!
Jóságos, szép terved szerint legyen meg a Te akaratod,
vezesd hozzánk embereidet és
légy velünk a rosszra csábító alkalmakkor, 
a jótettek lehetőségeikor,
a pillanatok megélésekor,
hogy megérezzük,
meghalljuk,
tenni tudjunk a Te akaratod szerint.
Tégy minket Hozzád méltó munkatársakká!
ÁMEN
 ***  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése