2017. szeptember 22., péntek

Háttérből előre

A kutya (baloldalon a háttérben) büféjében esznek a busz utasai (jobb oldalon az asztal körül).
😊
A napokban beszéltünk messengeren Adéllal.
A hétfői összekoccanás után szerdára minden rendeződött. Ő maradt táppénzen és Unokám is gyógyult. Kiegyensúlyozottak. Sokat beszélt és képeket is küldött az együtt töltött időről. Szemészeten is voltak. 
Éreztem, hogy jól belátja a lakásfelújítás fontosságát, hogy nem magam miatt van ez most a fontossági sorrend elején. 
Ők vannak az én előteremben leginkább. Adél akaratlanul is Labka mögé került sok-sok évig, hiszen ő tudta vinni a dolgait. Persze jobb lett volna, ha a mai eszemmel segítem... Ha ugyan elfogadta volna, mert ő is "bevásárolt" egy-két marhaságot a saját, jóra törekvő elképzelései szerint. 

Ma utazom a Húgomékhoz. Nagyszabású ünnepség lesz: "Sógorom szülinapja és Keresztlányom névnapja" a főcím. Persze, földob bennünket az együttlét gondolata is - kettőnket mindenképpen! A régi, évi 6-7 találkozás megcsappant a skype és az én sebeim miatt. Majd ezt is kifejtem még, de most megyek készülődni. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése