2017. szeptember 20., szerda

Blog-terápia

Ezzel menne, mint a karikacsapás! 😏

Könnyebb, ha leírhatom a kikívánkozó szösszeneteket. 
Lehet, h egyetlen ember sem fogja az irományaimat olvasni, de Istenem, Te a hajam szálairól is tudsz és lásd, olykor betűkbe is rakom.
Mindent nem érkezek lebillentyűzni, mert nagyon sok. Kedves Szerzetesem mondta: ha lenne rajtunk egy input és képernyőre vetítenénk a gondolatainkat, hát fergeteges mozi lenne! 😂
.....................
Kenyérbolt, tejszínes karfiolleves, Festővel telefon:pár nap múlva egyeztetünk időt - 1.szVillszerelőtől függ. Sok apró pakolás, lomolás. Íróasztallal nem tudtam bevenni a kanyart, visszaszuszakoltam... Szűk a gardrób-folyosó. Reméltem, ha hűtőt az előszobába billegtetem, akkor sikerülni fog. De nem. Viszont alágyűrődött a pótszőnyeg és nem igazgattam, levágtam. Egy része pedig a szekrény alatt maradt. Iszonyatos állapot tárult elém. Többé nem lehet szőnyegen és nehezen kimozdítható helyen a hűtő!!! E képek itthoni illusztrációk😴:




.......................




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése