2017. szeptember 15., péntek

Első fáradtság a "Felújítás-projektben"




Röviden ennyi...
Hosszabban pedig:
Jöttek a kis fehér fölborító helyzetek😟
  • nem tudtam tartani a lomoló-tervet. Megnézegettem, visszagondoltam, legyengültem, visszatettem, kicibáltam, ömlesztettem, tépegettem jó sokat, nem találtam, meglepődtem, szusszantam, újra söpörtem, vizet hoztam, visszamentem tisztítószerekért, széles celluxért, beleolvastam, lepakoltam egymásra, hasonlót raktam volna az alsóba, átnéztem, de még nem dobtam ki, szemetes konténerhez cibáltam, beöntögettem... és még maradt átnézetlen, SOK, amikből vissza is viszek a lakásba, mert terveim vannak velük!😊 Viszont Labka lenti cuccai rendezetten egy helyen várakoznak. 

Istenem, kérlek mentsd ki őt nyomorúságos helyzetéből,

oltalmazd a gonosz támadásaitól,

adj neki világosságot, 

tisztítsd és gyógyítsd sebeit,

Szentlelkedet túláradó bőséggel terjeszd ki rá, hogy 
Ő Benned éljen és Te Őbenne!
***
Mennyei Atyám!
Fogadd szívedbe a helyette mondott zsoltárt:
"Szolgáltass nekem igazságot, Istenem,
kelj ügyem védelmére az istentelen nemzetséggel szemben;
a gonosz és álnok embertől szabadíts meg engem! 
Hisz te vagy, Isten, az én menedékem,
miért vetsz el engem?
Miért kell szomorúan járnom-kelnem,
miközben sanyargat engem ellenségem?"
***
  • 1.festő: körülnézett, időpontban stimmelne a kezdés, árat fog kalkulálni, hívjam, nem vette föl, barátnője visszahívott, üzenetet majd átadja. 22-es lakóéknál hol van, hol nincs... BA szerint túúúl drága- ő nem hívja.
  • 2.festő: péntek 17-kor szóljak rá, h 18-kor jöjjön..., nagyon leterhelt. Nem hívtam.
  • 3.festő (90 db Fb-kérésüzenetemre Zildi küldte) szelíd, korrekt, tiszta. Tegnap, csütörtökön jött. Bemutatkozott, körülnézett, jól megbeszéltük, EGYÜTT levezettük a számítást, végülis így nagyszerű..., utólag ugyan lesz még korrekció 😊Közeli ismerőse villanyszerelő. 😊Egyéb életügyekről is beszélgettünk. 1,5 óra. Kb ő lesz, igaz mh mellett, de szabikkal megoldja. 9 nap. Pont ezt nem nagyon akartam, de egy tűzhely és fél hűtő áráért mégis csak megéri!!! BA is őt választotta. 45 helyett 15-ért kijavítja a beázását.
  • 2.villszert iziben fölhívtam - hát tényleg ne csak egynek az árát tudjam! (Az előző 380e összesen + falon kívül) Ez a falban lévő cseréjével, de csak 1 hónap múlva... Ő is mh mellett, de kb jó híre van, ha nem tud jönni azonnal, mint az előző. A "napokban" eljön. Hétfőnél hamarabb nem ismétlem a hívását. Viszont az előzőt "váratlan helyzet" miatti halasztásra kértem. Majd szólok újabb időpont egyeztetésre... Ha... Rendben... Tulajdonképpen igaz. Váratlanul kaptam észbe. Hiszem, hogy VELÜNK AZ ISTEN! 💓

Beszélgettem még (mert különben zombisodom!!! a szakik nem elegek): 
  • Barátnőmmel a "csapatépítő" pénzmosás-baromkodásról,
  • Erzsikével a hungarocell-házburkoló lehúzásról,
  • Ancikával a szívinfarktusáról
  • BA-val a mesterekről
  • 22zsuval a kivitelezőkről
  • 22jánnal a kivitelezőkről, a fiúkról a lakásomban
Sütöttem nagy adag halat és krumplit. Két napig azt ettem. Valamint májaskenyeret és májaskenyeret a többi napokon. Meg olajoskenyeret. Ez így készül nálam: nagy lapostányérba kis olaj, kenyérszelet rá, visszafordítás után rá fűszerek és hammm. Van készétel a fagyóban, de nem bajlódtam vele. Meg másra tartogatom. Tudom, hülyeség!

Üzenetet váltottunk Lalussal - tesóm fia. Jönni fog csavarokat kiszedni, ágyat szétkapni. Meg ha elmarad a "lomoló villszerelő", akkor cimborákkal leviszi ő azt a monstrum matracot... Én meg főzök valamiket neki(k), v pénzt adok(?). 

Ma mentem postára sárgacsekkezni, piacra, csalamádé alapanyagokért. Nnna, ott is ezer mérlegelés: mit, kitől, mennyiért. 15 kg lett kenyérrel, szőlővel, krumplival, busszal. Tiszta öröm volt buszozni.😊

Vasaltam is valamennyit...

Holnap utazom Unokámhoz. Beteg lett a kis kezdő ovisom.😕 5 napja nem találkoztunk. De sebaj, mindjárt jobban lesz, olyat viszek neki, amit régóta vár. Abakuszt. A lomoláskor bukkant elém. 😉Régen mi számológépnek hívtuk. Nem tudtam, hogy mennyi lehetőség rejlik benne, de youtube-on, google-on rengeteg ötlet található vele.
Nem olyan szép, mint alább az illusztráció, de nem is 5000ft, hanem az anyjáé volt.💓 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése