2017. szeptember 19., kedd

Dominózás a bútorokkal


(A képek illusztrációk és szebbek, mint nálam a valóság)
😓

A 3.sz. villszer (közös képv. ajánlotta) már telefonban tudott árat mondani: kb. 400e ft. Több, mint az 1.sz. villszer. Még jó, hogy nem véglegesre mondtam le!

Lalus 18-kor jön fölmérni, beszélgetni... Hamarabb jött, mert elmaradt egy előadása. Ettünk, ötleteltünk, beszélgettünk, fáradt, majd szóljak.

Agyban, papíron elhelyezni egy szobában a bútorokat, amíg a fél lakásban zajlik a felújítás... Aztán odahordani...

Már a fagyasztott kenyér is elfogyott, úgyhogy mennem kell boltba. Az idő meg rohan. Most elkezdhetném a kenyérmentességet.
😕
....................

Már éjfél elmúlt, most 01:14.
Komponálom, zongorázom fejben a következő napokat, heteket, hónapokat.
Pár órája még végzetes gabalydának és tébolydának éreztem ezt a helyzetet.
Á, leírni is HOSSZÚ!!!
Maradjon-e az ytong-fal?!?
Hogyan szeretnék a továbbiakban élni?
Milyen funciója legyen az egyes szobáknak? Kb nekem mind úgy tetszene, ha keverék lenne.😄 Mindenütt lehessen sokféleséget csinálni!😛
Sokára ültem ide ingatlanokat böngészni. Az adott kis megnyugvást. Új ajtó, kőműves, zeg-zugok, nem lehet bútort hozni-vinni ha marad. Ha nem marad, lebontja-e anyagért az 1.villszer? elkótyavetyélem? nagyon nagy autója van, MINDENT  visz, amit adok, ezt mondta. Gondolom rátapintott a lomolás-üzlet kiegészítő jövedelmezőségére. Nagy baj vitte rá, tanította - svájci frank hitel... Nekem is jó lesz, nem kell mindhiába hórukkosok után nyomozni. Visszaáll a lakás az eredetire. (Kamra kivételével.) Gipszkartonnal visszaépíthető majd annak, aki akarja. Én meg tiszta sort hagyok magam után - persze addig még remélem kapok egy 20-ast! 😏😖De ne az legyen, amit én akarok, LEGYEN MEG A TE AKARATOD, ISTENEM!

Ki rakosgatja a bútorokat oda-vissza?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése