2017. szeptember 11., hétfő

Ma minden flottul ment

Ennyire azért nem, de ha az előző pár nappal összesítem, akkor IGEN. 
Nem is a fűre került, de a SELEJTbe!
😄 
Később bővebben írok, még előttem a délután!
ISTENNEK LEGYEN HÁLA!
*********************

Hát a délutánt elbaromkodtam...
Igaz, h a 3. menet lecsó is meglett (7-7 üveg minden menet - 7 kg cucc).
Aztán meg nem tudtam, csak ülni - bár én ökör, feküdtem volna inkább!!!

Délelőtt viszont "égett a kezem alatt a munka" 😅 
Velem volt az Ég minden hajmeresztő gubanc megoldásában!!!
Úgymint: csillagcsavarhúzó, harapófogó, polc aládúcolása, háziszappan-dara, bontott csempék/téglaszeletek, régi dokumentumok, naplók, söprű, vizesvödrök, folyosó fölsúrolása stb.
Ez eltartott 10:30-ig.
Szemeteslapát, paníredények, széles cellux, zsákok, hokedli 😌, régi póló, kitudjahonnanjött markos erő, kréta-tábla-képek, szőlő stb.
A frontátvonulásban főztem a lecsót. Ez már kis szenvedéssel.😑😒😓😕😠

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése