2017. szeptember 29., péntek

Villanyszerelés - l.ütem

Legyen kinek, legyen miből, legyen hol!

Nagy megjátszással, kifogásolható (remélem csak esztétikailag) eredménnyel  végre elvonult a villszer. 
37 munkaóra (ebből 10 óra Tamáska tapétacsíkleszedése) + anyag= 200 ezer ft
Épp a megbeszélt időben kezdődhetett volna a festés szervezése, beindulása. Persze ezzel is már a 3. csúszásnál tartunk...
Változtattam az igényemen: először azt a pici konyhát tegye teljes késszé, a többibe nem szólok bele.
Alapos méréseket, számításokat, időegyeztetést végzett, módosított le, föl. Néhány halvány kérdésem válaszolatlanul maradt... Kicsit(!) nagyvonalúbb leszek.

Burkoló-börze beindítása. (Ki, mikor, hogyan, miből, meddig, mennyiért stb)

Közben látom/hallom, a 00 is, mégiscsak nagyon mester után kiált...
A napokban vízvezszer-börze is!!!

Ma korán kidobott az ágy, mindenféle lakásos-bolti böngészésbe lökdösött. Kavarogtak a fejemben a holkezdjem-ek. Aztán borzasztó gyengeség kapott el. Egy fiókot nagytakarítottam - egy kóválygó, lassú csótány vitt rá... Kb 5 éve mutatóban sem láttam. A villvezetékek előráncigálásával kerülhetett elő az eltorlaszolt panelek közül. Ténfergésemnek 08:30(!)-kor a lefekvésem vetett véget. Fáááááztam. Négy réteg pamut + egy gyapjú kiskabát + takaró. Másfél órát aludtam rossz álmokkal. 
Tea, D-vitamin, C-vitamin (hetek óta elfelejtettem...), jó meleg ebéd (tegnapi szimpla paprkr)

Érzem, hogy az tesz most jót, ha a végeredményt vizualizálom - a nehézségeket lesöpröm.

Holnap végre az utcákon is leszek a drágaságaimmal!!! 

JÖVŐ HÉTRE: OTP!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése