2017. szeptember 17., vasárnap

Megint szégyenlem



A 3X6 literes vödör megtelt vegyes vágott savanyúsággal. Szép, jó, másoknak is odaszánva. Lesz még, úgy szeretném. Lassan ment. Szünetekkel. Sok előkészülettel, de régebben ez nekem pik-pak sikerült.

Csirkepöri odafigyeléssel, szívvel-lélekkel, Labkáéknak tarhonyával, Lalusnak rizzsel. 14 óra körül sötét, szeles vihar jött. Így nem akartam utcára vinni az ételt. Kora estére még a nap is kisütött, de akkor már nem kezdeményeztem találkozást Labkával. Az utóbbi 3-4 alkalommal sem tudtunk egynyelven beszélni. 😓 Sötétedett, amikor hívott. Nincs zoknija és fázik a lába. Nem vásárol, mert "minek, hisz van". Holnap 16-ra mondtam találkozót. Zöldhagymát evett ma Tomival, besózták és finom volt... Nem is szokott éhes lenni... Csak kicsit fázott. Még nincs fűtés. Mivel csináltok meleget? Kályhával. Majd szedegetünk fákat. Este begyújtunk és jó lesz...😧 Kukáztok? miért ne? Rengeteg ember él így...
Hamarabb nem tudom elkészíteni az odaszánt cuccot. (Sportos és télizoknik; kaja megmelegítése - kávéfőző helyett lehetett volna mikrohullámú sütő.) (Tényleg. Meghirdetem valami adok-veszek oldalon 2-3 ezerrel olcsóbban és lesz mikim.😃)
Pedig ekkor jöhet Lalus a szögkihúzás stb miatt és a villanyszerelő is felmérésre.

Mindjárt kelnem kell, hogy utazzak a kis lábadozó ovisomhoz. Borzasztó vagyok ezzel az időbeosztással! Már 22:40.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése